fredag, september 07, 2007

Ozzy hjärta Ante = ?

Jag DÖR av frustration!

Igår på p3christer fick man höra vem som är med i dagens fredagsflört. Och... det var ju min kille! Han som jag ska ha! Så jag skrev snabbt som fanken ett mail till dem och berättade hur fantastisk jag är och att jag vill vara med, bifogade telefonnumret och skrev att mellan 10-12 är jag på föreläsning, resten av tiden är jag tillgänglig.

12:07 ringer telefonen.
12:07 sitter Ozzy på cykeln
12:07 hör Ozzy inte att det ringer
12:08 ringer Ozzy upp numret på displayen och kommer till Sveriges radios växel.

Inser att det är fredagsflörtsansvarig som ringt, säger att det nog är någon från christer som ringt. Blir kopplad. Inget svar! Kastar mig hem, slänger iväg ett mail om att hallå ring igen jag satt på cykeln!

Och sen sätter jag mig med nerverna utanpå kroppen och väntar. Kollar mailen en gång i minuten.

Jag avlider.

Jag och Ante ska ju gifta oss, fattar de inte det?


10 kommentarer:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! DU ÄR PÅ RADIOOOOO!!! jag håller en tumme så hårt att jag har ont!
fast jag trodde du skulle prata mer som man gör i Gbg

Anonym sa...

meeeh, jävla låt att vara lång, jag vill ju veta NU vem han väljer! aaarrrggghhh! jag kissar snart på mig!

Anonym sa...

Nu, nu! nähä, nu är han ju inte där... meeeeh. AAARRGGGH! han hade ju försvunnit. fan! en låt TILL!

Sarisen sa...

Å ett stoooooort graaaaattisss :) :D :P

Sarisen sa...

Jag kommer att kräva detaljer vid tillfälle kompis Hihihi!

Anonym sa...

Nä, var du på radio. Fy vad coolt. Och jag missade det å allt. Hur gick det???

KuriÅsa sa...

OAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA moahahahaha är min enda kommentar

KuriÅsa sa...

Man kan lyssna igen btw. På nätet.

Anonym sa...

Eeeh… Va?
Är DU med på Christer, när jag for the very bloody first time in f***king history inte lyssnar på detta poggram?
Typiskt, när det händer något riktigt viktigt sitter jag här i tystnaden och vet ingenting.
Men jag är inte sur för det. Jag är GLAD - om jag fattar det rätt har du blivit utvald? Way 2 go!

KuriÅsa sa...

Som sagt, lyssna igen på p3: hemsida bro!