söndag, september 23, 2007

Ozzy - da expert on kill-attacker?

Nä nu går det utför för Ozzy. Andra fylleinlägget på raken.

Skyller allt på Björn. Man skulle dricka ikapp hela tiden. Dålickt.

Jo, vi drack ju klassöl idag. Hela jättestora klassen. Eller ja... Jag, Nanna och Björn. Tre pers. Oh yeah. Världens bästa klass.

Och återigen tog Ozzy världsrekord i snygg flört. Ozzy hittade en fantastiskt fin gosse som hon blev förtjust i, så hon skrev på baksidan av ett kvitto från Klaras: "Har jag chans på dig?" Och så tre rutor "ja, nej kanske" där han fick kryssa i. Gick fram till killen. Lämnade lappen. Gick. Kollade tillbaka och log charmiga söta Ozzy-leendet. Han log tillbaks!

Fast sen... så fick man lite ögonkontakt, men inte mycket. Men lite. Lite leenden och sådär. Och så plötsligt... såg går han. Utan att ha lämnat svar!

Ozzy går fram till bordet där han satt. Där ligger lappen. Ihopvikt, inkilad under ljusstaken. Krysset är i nejrutan. Under står det "Sorry, redan paxad. Petter"

Nu räcker det fan med snygga flörtingar. Om man går ut och är skitsnygg och gör en sån snygg grej men ändå går hem utan kärlek så är livet

bajsigt


6 kommentarer:

Kaptenen sa...

Snygg flört måste jag säga. Nästa gång går det bättre.

Anonym sa...

Undrar lite över det där med att paxa. Jag menar, har man paxat något så är det ju lag på att man typ "äger" den grejen. När man var liten handlade det kanske om framsätet i bilen. Paxade man snabbt nog var det ju bara för brorsan att lomma iväg och sätta sig i baksätet. Poängen är att alla vet att pax är en lag och följer den. Ska helt enkelt börja paxa killar på krogen! Vad ska dom säga? Inte nej i alla fall, det vore ju mot pax-lagen. Om dom inte redan är paxade innan då förstås..

KuriÅsa sa...

Kaptenen - Ja håll tummarna. Behöver lite utifrån-karma för det går trögt som fan nu.

Tant Johanna - Ah! Lösningen! Fan vad bra. Då kan man ju paxa jobb också. Och utseenden. Och pengar. Och så vidare.

vandrarvild sa...

SHIT VA MODIG DU ÄR! Nästa gång kanske du hittar en opaxad snygging, men lappen var jätterolig, gör det igen! så blir det kärlek och han sparar lappen som minne och när ni gifter er har han tryckt upp den på nått sätt så att alla kan kolla och får höra berättelsen om när ni träffades och nej jag flyter inte alls ut i romantiska fantasier, nejnej

Kaptenen sa...

Min karma är helt värdelös. Den ska du inte förlita dig på.

KuriÅsa sa...

VV - Ja, visst är det synnerligen märkligt att jag är singel, så modig och perfekt som jag är? Får se om jag vågar igen. Jo det gör jag nog. Fast det måste ju komma spontant liksom, man kan inte upprepa infall. Eller vad man ska säga.

Kaptenen - All karma är bra. Om den är snäll.