tisdag, september 18, 2007

Vilken härli da hahahahaaa

När livet är rovvligt har man inte tid att blogga, och just nu är det som ni märker jätterovvligt.

Dansade röven av mig igår kväll i vanlig ordning, men den här gången var det helt krejsi. Jag gjorde galna skutt och galna dyk, såg nästan ut som proffsen! Förutom att när jag skulle göra det galna dyket (som jag var helt oförberedd på, en tur jag aldrig gjort förut, men snubben bara slet ner mig på golvet) så nästan satte jag mig på golvet av pur förvåning. Fast sen gjorde jag några tok-skutt och kände mig som en tvättäkta jitterbuggare. Jag har aldrig skuttat förut! Jo en misslyckad gång med Tramsebrallan. Och vardagsskutt såklart. Såna där skutt man tar lite då coh då. Men inga så snygga jitterbuggskutt som jag gjorde igår. Oh jäh. Och svettades något helt galet. Det droppade från mitt ögonbryn en gång till och med. Tur att alla andra är helt genomblöta hela tiden också.

Och i skolan jobbar jag och Nanna stenhårt för att skapa en klassgemenskap med diddarna. (aka didaktikarna aka de som går lärarpoggrammet) Vi har bestämt att vi ska dricka didd-öl på lördag på Göteborgs bästa hak. Än så länge är vi... tre som ska dricka öl. Jag, Nanna och Björn. Världens bästa klass.

Det är bara en sak som är klurig med såhär mycket rol.

Jag hinner inte med plugget.


3 kommentarer:

Anonym sa...

jag har o-rovvligt.
och mänsvärk som sattan. vatt tå do???
//vandratvilse

KuriÅsa sa...

Aj som fan. För att få rovvligt - säg nåt snällt till nästa person som går förbi. Mänsvärk - gör dig av med männen.

KuriÅsa sa...

Det sistnämnda var ju ett otrovvligt dåligt råd kom jag på nu.