onsdag, september 26, 2007

Me myself and I... and my nerves

Lindy hop är svaret på allt. Stress. Depp. Borta! Var så totalt sänkt innan kursen ikväll, stressdöd. Övervägde att skippa dansen och stanna hemma och gräva ner näsan i romarriket istället. Nepp. Tvinga tvinga. Eller så jättemycket tvång var det väl egentligen inte, det är ju röv-kul, och träna fysiskt är ett måste om man är stressbenägen.

Fast just nu alltså... det är konstigt att det alltid blir så att man har så mycket att göra så att man blir helt förlamad. Har så mycket att läsa och plugga in att jag inte vet var jag ska börja. SKIIIIIIT. Sen behöver jag dessutom: handla lite kläder, handla hårfärg, färga håret, gå till återvinningen med sjukt mycket papper och flaskor, läsa ut boken som ska diskuteras på söndagens fittklubbssammanträde, betala räkningar shit det MÅSTE jag göra imorrn, ringa mamsen, sy om höstkappan och nånstans hade jag visst vänner och sånt som man gärna vill träffa och en improgrupp som man ska vara engagerad och aktiv i?

Tur att man inte är medelålders gubbe med ölmage, då hade man nog fått hjärtinfarkt nu.



Inga kommentarer: