lördag, september 22, 2007

Meh såhär var INTE ALLS planen dumma Ozzy i en strut

Jaha ungdomar, det var ett tag sen, men nu är det dags.

Ett blogginlägg på fyllan! En totalt helt oväntad fylla dessutom. Och aningen onödig. Eller ja... Alltså... det var ju skoj att gå ut skitsent helt nykter och titta på alla fulla ungdomar. Att sedan hälla i sig tre glas vin ganska snabbt när man är totalt ovan var... skoj. Men... det hade kanske räckt med ett. Eller möjligen två.

Tänk så skoj det hade varit om det hade funnits sludderfunktion på tangentbordet. Nu finns det bara halkfunktion. Fast är man hyfsat in this world så rättar man ju skrivfelen som kommer sidådär ungefär vartannat ord.

Dagens DET VAR PÅ TIDEN är att värmen idag satts på i min läga. Numera är det alltså no more mrs sova i everest underställ och dubbla täcken, no more plugga i termobrallor, everestunderställ, dubbla stickade tröjor, dubbla dunsockor OCH vantar som gäller. Nu går vi istället in i the period of extreme sweat. Or extreme flärpa flärpa på elementaggregatet.

Det har jag gjort. Flärpat på aggregatet. Precis när jag skulle ringa Tant Johanna vid tiosnåret för att kolla vad fan som händer den här kvällen ejenklien, ska jag sätta i linserna och måla på eyeliner eller fortsätta sunka i termobrallor så kände jag... en svag värme stråla mot mig från elementet. Wehooooooo värmen is here, vred på full sprutt.

På alla element i lägan

Och nu kom jag hem

stripp stripp

Det är så galet jäla tokvarmt här

får man klaga?


1 kommentar:

Anonym sa...

Ha, ha! Man ska alltid klaga om man kan!