onsdag, september 12, 2007

Från Facebook till FredagsFlört

Vad är grejen ejenklien? Hitta gamla kompisar - skistkoj. Bella in folk från olika sammanhang - skitskoj.

MEN

"Bla bla bla has turned you into a ninja"
"Bla bla bla has taken a movie quiz"
"Bla bla bla has joine superpoke, do you want to join superpoke?"

VAD ÄR SUPERPOKE? VARFÖR SKA JAG VARA NINJA?

Nån som kan svara på dessa extremt existentiella frågor?

Sprang på Lisa på skolan idag. Hon uttryckte extremt missnöje över att fredagsflörten dumpat mig utan att ens dejta mig. Det var skandal, får man verkligen göra så undrade hon? Det förefaller som om flörtdissen upprör andra mer än vad det upprör mig. Jag bryr mig inte så särdeles. Skulle ju faktiskt hellre dejta programledaren än själva flörten. Vi kom fram till att jag borde skicka ett mail till Charles Franz (da poggramleiter) och beklaga mig över stackars mig som inte fick nån dejt och fråga om jag får dejta honom istället. För det skulle ju inte alls förefalla desperat.


7 kommentarer:

vandrarvild sa...

men är inte det han som är bög? Christer asså. NÅN av programledarna är det i alla fall, sa de för ett tag sen.

vandrarvild sa...

föresten fattar jag inte heller fejsbook, det hela fyller mig bara med en ytlig tomhet och jag klickar runt lite uttråkat innan jag loggar ut snart igen. jag funderar på om jag ska gå ur igen. Bara för att.

Anonym sa...

Do it! Ring Charles!

Anonym sa...

Vadå desperat? Gör't bara!

KuriÅsa sa...

Hahaha! Ni skulle må då va...

Peter Madison sa...

fejsfuckbook...skönt att jag inte är ensam om att dissa det fenomenet. Precis som Vandrarvild klickar jag in där bara för att klicka ut mig...

KuriÅsa sa...

Nä grymt menlöst nu såhär efter ett par dagar. Samla kompisar. Som en tävling i vem som har flest. Eller?