torsdag, september 06, 2007

Perfekt!

Jag har fått en ny granne.

Som spelar trumpet.



11 kommentarer:

Anonym sa...

be att få låna den och RÅKA ordna så att den blir påkörd, säg att du kan få ut en ny på försäkringen men det kaaan dröja ända till april. kanske längre.

Anonym sa...

Och jag har fått en dator och breeeedband. På tiden eller vad???

Lindex som sett att farfar figurerar bland kommentarsinläggen minsann;)

Anonym sa...

Grattis. Spelar han trumpet också?
Petra

KuriÅsa sa...

Vv - konstigt nog tyckte jag att det lät lite mysigt.

Lindex - Msn då för farao! Och hur mår du nu då?

Petra - Öööö... ja... det var ju det jag skrev i inlägget.

Rim sa...

Du inser att du är gudarnas reality-tv va?

De sitter däruppe och röker gräs och har tråkigt och plötsligt säger nån "Jag vet! En snubbe som spelar trumpet... borde vi slänga in..." och sen fnittrar alla hysteriskt i en halvtimme och så gör de det.

Anonym sa...

RIM: LÄTT att det är så de gör. När de är lite småhöga och fnissiga hittar de på en massa konstiga saker. För att driva det ytterligare borde det även snart komma en liten musgrå kvinna som ser Ozzy som sin hjälte efter att Ozzy hjälpt henne att sortera sopor samt en uteliggare som tar bo i källaren och irriterar folk innan man börjar förstå att han egentligen är en gud på jordslig avgiftning

Anonym sa...

Äh! Du skulle ju uttala trumpet på ett annat sätt fattar du väl... Inte trumpeeeet. Utan trumpet (nedåtgående e på slutet...)
Stegen Stegen
Tomten Tomten
Finns massa såna ord. Och jag tycker dom är roliga.

Men trumpet var ett mycket dåligt skämt som inte passade sig i skrift, den saken är då säker.
Petra

Peter Madison sa...

Kontra med att skaffa dig ett trumset eller varför inte tuba, en stor fet jävla tuba att tuta i om söndagsmornarna. Då är trumpetaren ett minne blott sen...

Lintin sa...

Men vad i helvete! Finns det ingen hejd på galenskaperna??

KuriÅsa sa...

Woho kommentar-VM! Vad ska man svara på allt... man måste ju inte svara men det är kul.

Rim - Jotack. Ozzy Truman. That's me.

Vv- Det finns redan en musgrå kvinna som ser mig som en hjälte och är lite sajko. Fast resten kanske kommer snart.

Petra - Aha. Betoningsskämt funkar uppenbarligen inte på nätet.

Madison - Jag har ett dragspel, tror du det får liknande effekt?

Lintin - Nej! Men det har vi ju konstaterat för länge sen.

Anonym sa...

Min granne har skaffat sig en dansmatta. Vilket är värst? tutelitut eller duns, duns, klamp, klamp?