söndag, september 09, 2007

I surrender

Jag har gett upp för övermakten.

Jag har skaffat facebook.

Man måste ju försäkra sig om att man har absolut ingen tid alls över till att plugga.

Sprang ju som sagt på valda delar av fittklubben igår på Sticky. Och idag när jag satt och försökte koncentrera mig på Julius Ceasar slog det mig hur jäkla glad jag är att jag har fått lära känna de brudarna. Känns som vänner för livet.

Eller för att citera en fd boende på fd jobbet:

Körs, de trodde ja'nte!

Och nä, inte ett ljud från herr fredagsflört so far.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahahaha!

Ditt liv är över!

Välkommen!

Anonym sa...

Jag har också Facebook, men jag kollar aldrig och har inte kryssat i att jag vill ha mejl. Så man kan leva med Facebook utan att det tar tid. Fast varför har jag då skaffat det? Hmm...

KuriÅsa sa...

men, it-mor, jag måste ju adda dig då! hmm... undrar om jag har din mail... får kanske rota i din blogg