tisdag, september 04, 2007

bäääää

Det är så olidligt jävla kallt i lägenheten just nu! Har gått i termobrallor, tjock tröja och vantar (!) i en hel vecka. Gå upp på natten och kissa är en plåga. Nakenfis vandrar från varm säng (dubbla täcken såklart) ut till iskall toalett. Sen de nya ventilerna installerades blev det ännu värre än var det var innan. Nu blåser ishavsvindar över tassarna när man sitter vid datorn. Och nu fick jag nog. Gjorde det enda rätta.

Bakade in bägge ventilerna i feta halsdukar. Blev lite bättre, men svårt att täcka totalt. Har funderat på sabotage, tejpa igen skiten, men då kanske man får smisk av hyresvärden. Äh radon, hela världen är ju full av farlig skit, vad gör lite radon? Jag FRYSER JU!

Just nu är det stora dilemmat (och ni från impron som brukar läsa här, ni får ursäkta men jag måste skriva av mig det här, ni får hemskt gärna sluta läsa här. fast just för att jag skrev det så lär ni fortsätta. jaja skyll er själva, här kommer ett ton negativ energi) ska jag eller ska jag inte ta en paus från impron? Just nu känns det som om det tar oerhört mycket mer än vad det ger. Mycket slit, lite cred, lite publik. Det är konstigt det där med cred. Trodde inte det var så viktigt. Men när man gjort tokmycket ett tag men inte fått någon som helst cred för det så känns det fan... piss faktiskt. Vi är sjukt dåliga på att credda varandra. Så även jag. Och storytelling står mig up to here. Samtidigt är det ju så vansinnigt kul när det väl funkar. Men... Möte ikväll och jag känner mig helt otaggad och oengagerad.



2 kommentarer:

vandrarvild sa...

Här med! SKITJÄVLA FUGGING KALLT!

och lägg ner impron tills det känns bättre då, annars kanske du drar med dig en massa shit dit(min svenska är verkligen ypperlig, tycker du inte) och neggar ner alla andra?

fan, pissnödi IGEN. fan. det är KALLT.

KuriÅsa sa...

Ja det lutar nog åt det. Handledsvärmare is da shit när man ska datora och fryser. Min svenska är också ypperlig. Hurra för ypperlig svenska!