tisdag, september 11, 2007

Eternal bajs from a sömnlös mind

Nästan noll nattsömn gör att min hjärna idag går på reservbatteri. Den är alltså sur, lättirriterad, anti och samtidigt kramsjuk. Vad är den icke? Skrivkunnig. Den borde dessutom vara aningen stressad eftersom jag om 40 minuter skall befinna mig på ett styck teater redo att vara kreativ och skapa lövli improviserad teater.

Hur ska jag få upp energin tills vi börjar köra? Haver hittills provat tre koppar kaffe och 40 minuters powernap med fjösigt resultat, minst sagt.

Jag FÖRSTÅR inte varför jag med jämna mellanrum får perioder av megastörd sömn.

jaesajko

Och så var det ju det där om ifall jag ska ta en paus ifrån impron eller ej. Vi får se. The följetong that never ends.

Och med det så var jag ännu mer försenad. Hej baberiba.


2 kommentarer:

vandrarvild sa...

Kolla om det sammanfaller med fullmånen. För då kan inte JAG sova ordentligt eller så sover jag och drömmer helt störda drömmar, som inatt vaknade jag efter en underlig dröm som jag inte ens hunnit tolka men jag måste snart göra det annars kommer jag drömma skumt inatt igen.

KuriÅsa sa...

Har faktiskt funderat på det, förr kunde jag inte sova när det var fullmåne men nuförti'n stämmer det inte.