torsdag, september 27, 2007

Nä, då är det roligare att...

Det är inte så kul när man tvingas gå upp kvart i fyra för att knacka på grannens dörr men de hör inte så man knackar jättehögt men de hör inte så man sparkar allt vad man orkar. Då öppnar de, raglandes, man kikar in och det är ett studentrum på kanske 25 kvadrat och de har alltså inte hört att jag knackade skithårt. För de har efterfest. Galet fulla.

Och fjorton år och luktar kiss.

På en onsdag natt.

Mitt i värsta stressperioden när Ozzy har grymt svårt att sova och verkligen behöver sova.

Nä.

Då är det roligare att komma till skolan där man läser historia och klasskompisen berättar att hon drömt sexdrömmar om Erik av Pommern.



9 kommentarer:

Sarisen sa...

*ler elakt* Ta reda på telnumret till föräldrarna om de är för unga... Men de kanske inte är det, *suck* annars är hämnden ljuv *hehehe*

vandrarvild sa...

var han sexy då, erik av pommern?

det är fullmåne, eller, VAR fullmåne nyss, då kan man fan inte sova alls. plus fulla fjortisar. Kunde vara roligare läge va?

Lintin sa...

Jag har alltid velat lägra någon som är "av" någon geografisk plats. Det låter så fancy!

Anonym sa...

HAHAH! att "lägra någon". Ett utmärkt uttryck.
"Hey grabben, du är snyyyygg, jag tänkte lägra dig ikväll, det är ingen fråga, drop those panties!"

//Lena

KuriÅsa sa...

Sara - Nja så unga var de inte. Fjortånåråluktarkiss är mer en kategori snarare än en sanning.

Vv - Månen är fin, men störande. Vet ej om herr Pommern var sexy, hon som drömde blev så generad när hon pratade om'et.

Lintin - Är det något man ska göra med någon som är "av ort" så är det lägra, helt klart!

Anonym sa...

Inte roligt alls.... glad att jag inte var där, varken utanför eller innanför den dörren *S*

KuriÅsa sa...

Ne, inget att vara avundsjuk på.

Anonym sa...

du, jag ber så jättemycket om ursäkt, så här ett halvår efteråt. det var en cepefyllenatt, finns inget annat att säga. men det var faktiskt min enda efterfest. kändes som att den räckte...

Anonym sa...

jag förstår din frustration. jag har själv råkat ut för grannen. men då var jag ju lika fjortonårig och kissig jag med! trots det studentrum som utsattes för den efterfesten - då i uppsala.