söndag, september 12, 2010

Sumodräkt

Sov sisådär tio timmar och är åter på banan. Loggar in på presentjakt och börjar skriva lite texter. En av produkterna som ska promotas är den här piffiga sumodräkten. Och plötsligt börjar jag fundera över yrkesval.

Tänk dig, att du väljer att jobba som fotomodell. Och så får du i uppdrag att modella en sumodräkt.

Humor!

Å andra sidan... tänk dig att du väljer att jobba med skrivande. Och så får du i uppdrag att skriva något catchy om en sumodräkt.

Humor igen!

Jag tror i och för sig att flasköppnaren med orgasmljud tog priset. Men fan vad jag flabbade när jag skrev den texten.

Oh well. Liten reflektion bara. Över de outgrundliga kringelikrokar ens yrkesval och karriär kan leda en in på. Nu måste jag återgå till sumodräkten, bilbanan och den rosa rattmuffen som visar höger och vänster. (Svåra grejor! Vad skriver man om dem?!)


Inga kommentarer: