tisdag, september 21, 2010

Göra slut. Igen.

Jag vände på huvudet idag och tittade åt ett annat håll. Ordentligt.

Det var jävligt skönt. Och trevligt. För åt det hållet fanns (finns!) en fin, normal (finns det normala? vem fan är normal?), klok människa. Jag ska nog kika vidare på det. På allvar skaka av mig och gå vidare. Japp. Så får det bli. Vad skönt det ska bli. Jag bestämmer härmed att kapitlet är slut, och att ett nytt börjar.

Så får vi hoppas att världen/universum/jag själv/what ever lyssnar på det och lyder.

Hmmm, jag gör alltså slut för andra gången inom bara några veckor. Hokus pokuset verkar ha rätt, jag är inne i en period av stora förändringar. OCH JAG GILLAR'T!


1 kommentar:

Lisa sa...

Åsa!

Jag har nu fått igång min egen blogg igen och som ett resultat av det har jag börjat ta mig tid att läsa igenom andras bloggar. Ordentligt. Däribland din. Den är verkligen asbra! Heja dig.

Tack för att du delar med dig av ditt liv och för att du skriver så bra. Kick ass!
Ska fortsätta följa den aktivt..
:)

Ha det gott, vi hörs.

/Lisa Tegelmark