söndag, april 29, 2007

nocturne

Jahaja.

Sprang på den destruktiva snubben igen idag.

Suck.

I ena ringhörnan: Destruktiv snubbe som vill ha Ozzy mer än allt i hela världen.
I andra ringhörnan: Världens bästa snubbe (Tramsebyxan) som inte vill ha Ozzy men som gör allt som står i hans makt för att få henne att tro att han vill det. För att sen berätta hur mycket han tycker om den och den och den tjejen och hur mycket han fortfarande tycker om sitt ex.

Idag var han till exempel på teatern och kollade föreställningen. Efteråt kom han fram och kramades och frågade om jag skulle med hem till Jesper och äta glass.

Varför gör han sånt när han inte vill ha mig?

Men jag var i alla fall duktig när jag sprang på destruktive snubben. Han frågade varför jag inte skickat nåt mess till honom så han kunde få mitt nummer. Då sa jag som det var. "Du är destruktiv, det säger du själv, och det är inte bra för mig. Det är synd. Jag gillar dig, men inte att du är destruktiv." Och sen brydde jag mig inte så mycket om honom resten av kvällen.

Fast mitt hjärta gör jätteont. Jag tycker synd om honom. Han är så ensam och liten på jorden. (Eller ja, 2 meter lång, men... liten.) Och jag känner mig elak. Men jag får nog ta det. Det går över.


Inga kommentarer: