fredag, april 27, 2007

Här kommer trötta Ozzy hon släpar på en pozzy

Återigen en såndär lång dag. Det finns bara såna nu verkar det som.

Fan måste bajsa hang on

hoppas ni antecknade det nu

i alla fall

Jag gick hemifrån halv tio i morse och kom hem kvart över elva på kvällen. En kvart sen alltså. Tid jag vilat under dessa dryga 13 timmar: 1,5 typ. Den kom nu på slutet. Hade precis hoppat upp på cykelen för att cykela hem från teatern då Tramsebyxan ringer och försöker dra med mig på dans. Det lyckas han inte med eftersom jag är dödens trött. Men vi pratar i telefon samtidigt som jag cyklar, och efter en stund inser vi att vi är på nästan samma ställe i stan, så vi säger "ses på Korsvägen", och så gör vi det och sen bjuder han mig på mat på najs uteservering. Najs! Han gör det sannerligen inte lätt för en stackars Ozzy att inte sukta efter honom. Speciellt inte när han försöker fota henne med sin mobil och säger att hon är så fantastiskt vacker. Tramsebyxan med stort T. Samtidigt är det ju bra att umgås lite med honom, för nu börjar jag fatta vad han är för människa och inse att han inte är perfekt.

Det är märkligt. Jag blir ju så himla ofta förälskad. Pang tjoff sådär. Som jag blev i Tramsebyxan. Sen går det över lika fort. Som det inte riktigt har gjort med Tramsebyxan. SEN kan man börja lära känna snubben i fråga om han fortfarande finns kvar och inte blivit bortskrämd av Ozzys förälskelse. Jag borde sluta bli pangförälskad och istället lära känna snubben först så jag vet om det är nåt att bli förälskad i eller inte.

För övrigt så blev jag idag utvärderad av min VFU-samordnare. Hon skulle komma och kolla på en lektion om antiken jag skulle hålla idag. Men VIPS blev det ändrat, och hon kom istället på ANNA MARIA LENNGRENLEKTIONEN som jag hade sån ångest över igår.

Och den blev...

SÅ SJUKT BRAAAA WEHOOO GO OZZY GO OZZY GO OZZY

Och sen hade tydligen nån elev viskat till min VFU-samordnare att "Ozzy är jättebra, vi vi ha henne istället för X" (X=min handledare som också är en grymt bra lärare) GO OZZY GO OZZY GO OZZY

Och sist men inte minst vill jag bara säga fan va grymma ni e som kommenterar så mycket så tokskoj att komma hem och ha massa kommentarer att läsa I love you my dear readers godnajt


Inga kommentarer: