tisdag, april 17, 2007

Morgonmonstret is here

Jag somnade kl tre inatt. Efter att ha ringt securitas. Det känns så jävla kärringaktigt att ringa dem men va faaaan, nån måtta får det vara! Och jag har redan varit över hos Brontosaurus Rex förut. Sådär halvkul att helt sömntrashad gå upp, klä på sig, springa upp tre trappor, springa ner tre trappor, skälla ut idioten, bli helt upprörd och få stresshjärta, gå upp tre trappor, gå ner tre trappor, lägga sig, försöka varva ner och sen försöka somna till lika högt oväsen som förut.

Vaknade kvart över nio av väckarklockan, för jag har ju sjukt mycket kvar att läsa. Då var det ungefär femtio grader i mitt rum. Det är det fortfarande fast att fönstrena står på vid gavel.

Så, det här är en öppen lägenhetsansökan. Jag tar va fan som helst tror jag. På hyfsat cykelavstånd från stan.

För att avsluta med nåt skoj så tycker jag att ni ska kolla in http://den här bloggen. Speciellt idag. Se så fina hattar.



Inga kommentarer: