söndag, april 29, 2007

För att slippa göra mig i ordning skriver jag detta

Som uppmärksamma läsare kanske märkt har jag en ny bloggtoppsvariantsknapp här till höger.

Jag har position nr 6 kan man se på den.

I en lista som består av 7 bloggar.

Sitter just nu med hela mig invirad i diverse badlakan. Har äntligen fått tummen ur och ska göra något kreativt av den här dagen. Ska gå på musikquiz med Gorane och Jensa. (För jag får inte tag på tant Johanna! :O( <-- det ska föreställa en ledsen clown) Egentligen lite mot min vilja känner jag. Trött efter improvision song contest och trött av att hjärtat hoppar upp och ner. Upp på en höjd, ner i en grop osv. Men, jag kan ju inte bara sitta här och stirra hela dan så jag släpar mig iväg. Slipper ju laga mat också om jag harvar mig ut utanför durren.

Song contest var nog för övrigt det roligaste jag någonsin gjort på en scen. När föreställningen var slut var mina skrattmuskler i ansiktet helt ömma och uttröttade. Jublet har nog aldrig varit så högt som när jag gjorde en Lill Lindfors och tappade kjolen.

Men nu måste min själ ta tag i kroppen och resa på sig för fixning.


Inga kommentarer: