lördag, februari 10, 2007

När man försöker undvika att plugga på lördag kväll

Uttråkad och började läsa gamla inlägg från när jag började blogga för att se om mitt skrivande förändrats på något sätt. Hittade det här. Jag måste erkänna att jag är ganska rolig ibland. Om man gillar bajshumor.

Det är lördag kväll, och jag tänker för ovanlighetens skull skriva nåt långt, fint, djupt, reflekterande. Min blogg är oftast kort och humoristisk. Det är sån jag är. Kort och humoristisk. Nä. Inte så himla kort. Ganska lång. 170 drygt. Meh! Hur seriöst blir det här? Hej jag heter Ozzy, jag är skojig och kort!

Och här känner jag mig nödgad att censurera såhär i efterhand. Det handlade om kärlek. Grattis till er som hann läsa det innan censuren slog till.

Det är förresten härmed officiellt att Miss Li:s skiva är HELT FUKIN' FANTASTISK! Vilken röst!





1 kommentar:

Anonym sa...

170 är långt.
Jag har aldrig varit så lång.
Ilby