lördag, februari 17, 2007

Meningslöst kvälls-bööööö

Hmmm. Undrar just om jag är... manodepressiv. För... nu har jag ju varit skitalåg ett tag. Och när jag är låg så vill jag mest bara sitta och stirra rakt fram, alternativt i golvet. Kan sitta så i flera timmar om det är riktigt illa. Igår vände det lite. Så inatt kunde jag inte sova. Sov typ fyra timmar kanske. Och idag gick jag upp tidigt, åkte till stan och köpte lite stuff, hem igen, måla hela köket (första strykningen) tillsammans med Jakopp, sen gick Jakopp, och då började jag packa, sen kollade jag på melodifestivalen en stund men det var så jävla tråkigt så jag... började måla. Halv tio på kvällen plockar Ozzy fram penslarna igen och kör andra strykningen helt själv. Så nu har jag målat i två timmar. Och har alltså suttit ner sammanlagt 1 timma idag. Plus en halvtimma för käk. 1,5 timma. Galet? Eller har jag inget liv? Måla väggar på lördag kväll... Fast det var rätt mysigt faktiskt... Lite Duke Ellington i högtalarna, bara jag och penseln/rollern. Avkopplande. Men ändå... Vila? Hört talas om det?


Så sjukt stressad över den här flytten också. Har ju ryggen from hell. Har ingen partner/mamma som bor nära/brolla som bor nära. Såna som brukar ställa upp. Jakopp ska hjälpa lite. Han e snäll. Och Maribe också. Om hon blir fisk. Idag var hon suk. Måste köra massa skit till myrornas också. Utan bil.


Bah! Kan inte tänka på flytten, då får jag stress-spuck.



Inga kommentarer: