måndag, februari 05, 2007

Hallå, super du?

Nu blev jag uppringd av trafikkontoret som ville ställa frågor om mina trafikvanor.


- Har du bil?

- Nä.

- Åker du kollektivt?

- Ja ibland. När jag inte cyklar eller går.

- Skulle du vilja ha en gratis cykelkarta över Göteborg?

- Ja tack.

- Super *mummel mummel*


- Undrar du om jag super?!?!

*fniss*- Nä jag sa super, då har jag fått svar på mina frågor.


Det hade ju varit jätteskojigt om hon hade frågat mig om jag super. Hur hade det fortsatt?


- Om du super, i så fall hur ofta?

- Skulle du vilja ha en gratis fyllekarta över Göteborg?


Undrar hur den skulle sett ut.



Andra skriver om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, nu fick jag värsta idén. Kan du inte ge ut godbitarna ur din blogg som bok? Med kommentare och allt. Du vill ju bli författare. Du skriver ju så tangentborden förintas! Typ en improviserad bok...
Och så kunde man få lite bonus som man inte får läsa här på bloggen. Och kanske så kan den också vara signerad. Och kanske har du läst in vissa delar av den på cd eller kassett.
Eller?

brelovich sa...

En fyllekarta över Göteborg. Det vill jag ha!

Här kan du krypa och här kan du spy. Här bör du hålla dig undan från polisen så de inte häller ut din sprit, osv.