söndag, februari 04, 2007

Pensionärspoäng?

Nu chattar jag med Muminpappan. Han klagar över att han blivit så gammal att han hittar gråa hår hela tiden. Grattis. Jag hittade mitt första gråa hår för SEXTON ÅR SEN!!! En hel tonåring sen.


Jag kan också tillägga att mitt yrkesliv blivit lidande av min ålder. För er som inte vet det så jobbar jag en del som clown. (Därav halva nicket.) HUR LÄTT ÄR DET ATT LÄGGA EN CLOWNMAKE NÄR MAN ÄR RYNKIGARE ÄN ETT SVISKON?!?!?! Huden åker liksom omkring. Förr var den kvar på ett ställe så man kunde dra ett streck. Nu liknar strecken mer ett ekg.


I övrigt?


Gäddhäng? Check!


Hängpattar? Beror på vad man jämför med.


Dessutom tycker jag inte om när det är för högljutt på krogen. Vill gärna tysta ner.


Och kollar på "På spåret".


HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!


Undras just hur länge det dröjer innan jag börjar spara omslagspappret på presenter.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lyssnade på p4 härom dan´! Tyckte dom var för skräniga på p3... Det du. Dessutom ÄR det för högljutt på krogen. Speciellt på helgerna. Och "på spåret" ruuuules! Vi får ta och dricka kaffe nån dag snart. Nånstans där dom har riktigt kaffe och inte bara sån där kaffe latte och trams.

KuriÅsa sa...

Ja! Tacka vet jag riktigt svenskt kaffe.

Anonym sa...

ok.. check även på den sista..
shit jag e nära döden alltså.

hur kan jag göra det.. eller gjorde.. oh mama