tisdag, februari 06, 2007

Ringa efter exorsist?

Min dator börjar bli mupp. Eller besatt av onda andar. Svårt att avgöra vilket. Mupp har den varit länge. Men nu har den fått ett litet ticks. Den hänger sig så fort jag har skrivit nåt viktigt, roligt eller intressant. Inte bara i bloggen, utan även skolskriverier och andra skrivprojekt. Jag ska ju bli författare när jag blir stor så jag får ju ligga i lite.


Utan datorn - inget skrivande för Ozzy.


Och nu vill jag varna känsliga läsare för att det kommer ett starkt och opassande inslag i bloggen.


JÄVLA PUNGDATOR!


Det är roligare att tänka sig att datorn är besatt av onda andar än att den börjar bli gammal och kass. Hur ska jag bli av med dem? Lägga bibel på datorn? Kasta vigvatten på den?



Andra skriver om: , ,,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stäng in datorn i garderoben några timmar. Det mår den riktigt dåligt av, sen när den kommer ut så kommer den att skärpa sig!
Ilby

Anonym sa...

Min dator har kaffetroll! Testa att ta en kopp kaffe och se om det inte gått över sen.