torsdag, mars 08, 2007

Och här kommer lite mer gnäll

Man ska inte frysa. Om man fryser ryser man. Och då sticker det i hela tatten. Men vad ska man ha på sig när armen är ett enda klägg? Gammal tröja. Som inte är tajt över armarna. Har en. Den är värsta luddtröjan. Den kan man ju inte ha.

Nock tjötat om tatten. Jag har legat i soffan precis hela dan och tänkt att "om jag bara vilar lite så ska jag snart gå upp och hamra in några tusen tecken på uppsatsen". Jag har fortfarande inte vilat klart känner jag. Men jag vet inte vad jag ska ta mig till! Kan inte ligga vid tv:n mer, för jag kan bara ligga på vänster sida eftersom höger arm är sönder och kladdig, och därför har jag legat på vänster sida hela dagen och blivit helt sned och fått dödsont i ryggen. Och jag kan inte sova heller, för det är dito sida som gäller då. Försöker surfa. Det är också plågsamt. Skärmljuset sticker i ögonen på mig. Försöker blogga. Det går inte heller nå bra som ni märker.

Ja lill va tle ål å åka hem ti mamma å bli ompysslad.

Jag började förresten lipa förut när jag kollade på tv. Hästmannen (Ciccis tips) gick i repris. Ozzy + feber + gullig gammal farbror på landet utan elmaskiner som plötsligt blir sjuk och hamnar på hem och får besök av en snäll tjej = Böööööööl. Inga små tårar heller. Bölade inte högljutt eftersom jag inte har nån röst, men det var fantamä krokodiltårar som åkte nerför kinderna.

Inga kommentarer: