fredag, mars 16, 2007

Gokväll - Café Segköping

Andra säger att den ser ok ut. Och jag kan väl hålla med, den är inte skitful. Men den är inte Ozzy. Alldeles för färglös. Måste fixa till den helt klart. Mycket.

Nu kommer det ett fult ord.

Satan.

Så känner jag.

WELL, tatueringar leder ju till smått komiska händelser i alla fall. Fikade med Johanna idag. Kom på att jag måste smörja in tatten. Av med yttertröjan. Smörj smörj. Johanna: Å, får jag sno lite. Smörj smörj. Där satt vi, i varsitt linne och smörjde våra tatueringar på Brogyllens konditori. Med tattarna ut mot vägen. Såg rätt komiskt ut såg vi på de förbipasserandes miner.

Och ikväll, vad ska du göra då Ozzy?

Jotack, jag ska vara hemma ensam för ovanlighetens skull (märk ironin). Försöka få lite ordning här. Och tvätta. Kolla på Lets Dance.

Menlöst.

Dags att träffa mannen i mitt liv nu tycker jag.

PS: Dagens låt - Pat Benatar- Love is a battlefield.


Inga kommentarer: