måndag, mars 12, 2007

Morgonblaj

Igår fick jag se den! Inte på helt laglig väg, men JAG FICK SE DEN!

Tenacious D, The Pick of Destiny.

O my god jag skrattade. Fast tv-serien var bättre. Absolut bäst i hela filmen: Djävulens rock of mot The D. Djävulen tycker han är råcool och freestylar på trummor och gittarr. Då ljungade det numera hesa Joplinliknande skrattet i casa del Ozzy mellan väggarna.

Idag är det helt sjukt fint väder. Och Lindyhop. Och jag har fortfarande ett ton gegg i lungor och näsa. Ignorera och gå på dans, eller stanna hemma och inte få ha roligt förräns imorrn kväll? Då är det DOLLY PARTON wehoooo

Tatten har släppt överskottsfärgen. Först trodde jag det var nåt fel. Ringde Johanna. Nä det ska vara så. Och, under var den faktiskt jättefin. Klara färger. Utom på två kronblad. De har fortfarande inte släppt överskottsfärgen. Den kliar nåt infernaliskt förresten. Börjar väl läka på allvar nu. Och på torsdag ska jag hacka i armen igen. When O when I say, ska jag få pilla på den och sova på höger sida?!?!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du menade att du fick se tatueringen och att det inte var på helt laglig väg. Fattade halv sju... Blev lite orolig - trodde att du skulle berätta att den hade blivit helt misslyckad. Puh, skönt att jag hade fel!

Anonym sa...

Det kliar ganska mycket och ganska länge... Kommer på nya användningsområden för gafflar, rivjärn och dyl.