lördag, juni 30, 2007

Menlösa lördag

Varför blir min högerhand alltid mycket brunare än vänsterhanden trots att vänsterhanden oftare är i sol - typ när man kör bil och har armen ut genom rutan?

Skitintressant existentiell fråga som var det första som föll in i hjärnan när jag öppnade "nytt inlägg".

Röv.

Livet går i mycket långsam takt just nu. Så även Ozzys hjärnverksamhet. Bara lever liksom. Äter. Skiter. Sover. Hjärnverksamheten har tagit semester. Läser puckoböcker som inte kräver intellekt. Glor på menlösa engelska kriminalare.

Somnar.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm. Du avser inte Morden i Midsomer va?

KuriÅsa sa...

Bland annat. Man får annorlunda tv-seriesmak här hos mor.

Anonym sa...

när jag var hos mamma i en vecka kollade jag på en massa saker jag inte hade sett innan. Som Brothers and sisters. Som är en okej serie men jag har inte följt den efter det, bara hoppat in ibland och ändå fattat vad som hänt....

//V_V