fredag, juni 08, 2007

Väldoftande (?) ben

Jag förstår varför mamelucken uppfanns. Fan vad låren klibbar ihop på en när det är såhär varmt och man har kjol och har lite fett på låren.

Och DÅ hyllar vi leggingsmodet! Hurra! Så fantastiskt skönt!

Köpte mig ett nytt par igår, vita, jättetunna, galet sköna. Och luktar gott... skumt... leggings som luktar... parfym typ... När jag tog på dem tänkte jag mmm... vad gott jag kommer lukta om benen hela dan.

Nu har jag haft på mig dem i en kvart och börjar snart må illa av doften.

Vad är poängen med att doppa ett par leggings i parfym innan de säljs? 1: Vem luktar illa om benen och behöver parfymera dem? 2: Om man nu mot förmodan gör det kan man väl få parfymera själv så man luktar gott på riktigt istället för något slags doftgran-toaluktagottvariant?


3 kommentarer:

vandrarvild sa...

de kanske blev sprejade med samma spray som jag råkade ut för imorse?

Anonym sa...

Haha! Galet! Wunderbaumsleggings!

Innan vi hade en bil med luft-"konditionering" (härligt ord va?) brukade jag ta en festis från kylen och lägga mellan låren...Super skönt istället för det klibb man annars fick av kombinationen het bil och fläskiga lår. Try it. Det är svinigt kallt först men sen sååå skönt. (Haha! Tro inte nåt nu alla snuskhumrar som läser detta. SÅ skönt var det inte!)

Belle sa...

Åh leggins....Jag körde med kalsonger häromdan och det hjälpte lite, men inte lika bra som leggins. Sen kom jag hem till Nils och tog av mig allt utom kalsongerna. Då tyckte han att jag skulle byta om till mina egna underkläder eftersom jag inte passade så bra i hans kalsonger. Tyckte han. Och det var inte ens ett sätt för honom att få av mig alla kläder. Han tyckte helt enkelt att jag inte var snygg i hans kalsonger. Något sårad bytte jag då om, men tog på mig lite extra kläder. Som hämd. Men det lyckades inte så bra, jag blev mest bara varm.