tisdag, juni 19, 2007

Hej hej faster

Barnvakts-Ozzy in da haus

Sedan igår eftermiddag har jag:

Spelat risk. Jag vann. Moahahahaha.
Käkat våfflor med grädde och sylt. jag blev tjock. Mjähähähähä.
Spelat Löning. Jag vann. Moahahahaha.

Vilken ödmjuk faster. Vinner alla spel. Rular fett.
Idag kanske vi ska spela minigolf. Meheheheeeeyyyy.

Kollat lite på hej hej sommar också. Shit. Sommarmorgon. Nostalgi. Och han är faktiskt ganska rolig, han Nick. Han har ett fotbollslag bestående av sniglar. Dagens tillskott: Apstor, apfet snigel med skal. Glenn från Göteborg. I laget finns också en spelare som tycker om långsamma skogspromenader.

Faktiskt kul juvv. Jag måste nog bli barn igen tror jag.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hm. Påminner mig om kortspel med sladdis-måbbror.
:)

Anonym sa...

Låter kuligt! Bara du inte säger till 11-åringen att du är barnvakt... ;-)

Anonym sa...

Jag jobbade på fritids hela förra sommarn och ägnade mornarna åt hej hej sommar. Jag kunde sitta o asgarva åt vissa grejjer medan ungarna på fritids fattade nada. Som att sniglarnas hotell hette "Para dig Hotell" och om man vann en tävling så blev man dilljonär och vann 1 kg dill! Ha ha ha. Och årets följetong är morden i midsommar.

vandrarvild sa...

haha, dilljonär....

man måste ju inte bli obarn bara för att man är trettifem heller. Juh. Plaska i vattenpölar tänker jag göra tills jag inte kan gå längre. såreså

KuriÅsa sa...

Hahaha! Jag kände mig faktiskt lite som sladdismorbror häromdagen när jag tjatade på killarna att de skulle borsta tänderna på morgonen. Farmor: Men Ozzy... Vad du är sträng. Själv tyckte jag att jag var jätteskojig. Ungefär som sladdismorbrorn.

Joe- jag såg morden i Midsommar idag. Galet roligt! Hurra för killar som kletar ansiktet fullt med tandkräm. Åååå jag vill va barnprogramsledare!

Vv- då är vi två. Never sluta leka.