måndag, juni 18, 2007

Hej fejs

I Silverfiskens nya blogg får man se hur själva mr Silverfish himself ser ut. För första gången.

Chock.

Det är nåt speciellt med en anonym människa. Han var väl kanske inte jätteanonym i sin gamla blogg, men JAG visste inte vem han var. Jonas i Australien bara. Och när man läser någons blogg så är det ju lite som att snoka i någons liv. Snokisnoki. Och då är det lite gött att inte veta VEMS liv man rotar i, för då kan man rota ner sig ordengklitt. På nåt sätt.

Fast å andra sidan.

Jag snokar ju dagligen i bloggar som människor som jag vet hur de ser ut på bild har. Det är också skoj.

Jag blev bara lite chockad. Det är väl jättekonstigt? Kanske beror på att man inte har så mycket att reagera över här ute på landet, the place of serinity. Här lunkar allt på liksom.

Landet gör Ozzy lätt-reagerad.

Tydligen.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Men berätta mer, såg karln ut som du väntat dig eller inte? :)

Anonym sa...

Han var ju lite het =)

KuriÅsa sa...

Jag vet inte om han såg ut som jag väntat mig... I sin gamla blogg hade han en bild där han kapat av huvet, så jag har liksom sett en ansiktslös kropp framför mig. Mycket skumt. Men... jo... hyfsat het antar jag.

vandrarvild sa...

äääh., han hade ju en bild inne på sin blogg för två år sen. Han är totalt o-het f ö. Mer slackersöt kanske.