torsdag, juni 07, 2007

God morgon?!

Klockan är 8:52. Jag är ledig. Jag har redan ätit frukost.

WHAT?!?!!

Jo, jag lovar. Och jag är glad och pigg och utvilad.

*folkmassan baxnar av förvåning*

Är det det här som kallas normal dygnsrytm?

Jag måste vara världsmästare i att byta dygnsrytm. Har gått upp tidigt mån, tis, ons. Idag vaknar jag av mig själv tio i åtta, ligger och drar mig i tio minuter, sen skuttar jag upp, fixar frukost, diskar, fixar kaffe, ringer vårdcentralen och hinner läsa alla bloggar i favvolistan innan klockan är nio.

There's something healthy in the state of Ozzy.



2 kommentarer:

vandrarvild sa...

Vuxet! själv klev jag upp halv sex. vaknade kl fem, innan klockan. men imorrn kan jag stiga upp kl sex istället, halleluja för det.

vandrarvild sa...

inte för att bräcka dig på ngt sätt men det ligger nåt vackert i tidiga mornar. Men de är ännu vackrare när man får somna om.