söndag, juni 24, 2007

Jag blir tok

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nu blir det äckligt, men...

Mina ögon känns som om jag plockat ut dem ur sina hålor, panerat dem i ströbröd, färgat dem med röd karamellfärg och sen kört dem några timmar i stekpannan, sen ploppat in dem igen.

Funderar allvarligt på att klä mig i ninjakläder och smyga ut någon natt med morsans trimmer och meja ner hela fältet med gräs på andra sidan vägen. VARFÖR HAR MAN EN HEL ÄNG MED GRÄS OM MAN INTE TÄNKER SLÅ DET OCH MATA KOSSOR MED DET???!!!

Om tjugo minuter skall jag fly fältet. Åka valfritt hav med kaffekorg och Cicci-kompis. Titta på vågor, snacka skit om alla dumma killar som inte vill ha oss, avhandla varför vi inte vill ha dem som vill ha oss, plocka stenar och snäckor och önska att vi var rika.


3 kommentarer:

vandrarvild sa...

jag skrev till dig på helgon om detta här, men vill du gå på blinddate i Gbg?
[:blajnd däijth]

Anonym sa...

Mycket bra beskrivning av allergihelvetet - jävla gräs.
Hav är bra, vid havet finns det mycket mindre gräs - mindre gräs är trevligt, låter som en bra dag med snäckor och snack. Själv ska jag fly utomlands om nån vecka . Ingen allergi, tjohoo. =)

KuriÅsa sa...

vv jag har svarat också jö på helgon jö

zinnie grattis till utomlandset