torsdag, juni 28, 2007

Tillägg för fans jävlar

Tillägg till förra inlägget:

Varför svär vi så jävla lite i det här landet? Fan vad gött det är med överdrifter! Svär så in i helvete åt allt som är jävligt! Som min kära vän C:s jobbarkompis.

C - det är nån som har lagt in en beställning två gånger här...
U - Va i helvete säger du??!!

Som att jorden går under liksom. Jätteroligt. Så idag tänker jag tamejfan svära nåt så jävlar in i helvete. Svara telefon. "Ja för i helvete det är Ozzy va fan vill du?" Gå till trebutiken. "Det är nån jävel som har gjort sönder min hörsnäcka, det är faan inte jag, det måste vara ert fel era jävla nötter."

Fast först måste jag pumpa cykelfan.

Svordom - en psykisk käftsmäll mot världen.


1 kommentar:

Anonym sa...

Japp håller med dig. Det svärs för jävla lite. På mitt jobb svär jag inte alls (kan ju påverka dem felaktigt typ, hm), nu är jag ledig - då svär jag hela tiden. Bara för att det är så in i helvete kul. Ha!