torsdag, juni 07, 2007

Åter ut i offentlighetens ljus

Jag har köpit ny telefon. Och med den - kamera. Äntligen kan Ozzy fota hela jävla tiden. Och ta lyckade bilder på sig själv, som den här.


Titta mamma, jag har en hatt gjord av trädsvampar.



Alltså de där trädsvamparna var helt fantastiska. Vilken tur att jag lyckades ta ungefär åttahundra misslyckade bilder av mig själv framför dem. Här kommer en mer lyckad variant, fast utan Ozzy den här gången.




Jag lovar. Detta kommer inte bli en fotoblogg. Jag var bara tvungen att dela med mig av svamparna. De var så übercoola och förgyllde vårt harvande av den hegemoniska diskursen avsevärt. Och ni som undrat hur jag ser ut, nu vet ni. Hur jag ser ut utan brillan och luggen. Med svamphatt.







4 kommentarer:

Pontus sa...

Snygg du är på bilden Ozzy. Jag gillar raggarfrillan :)

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

KuriÅsa sa...

Pontus: Fänk jo!

Och sen... öööööö...nån som vill översätta?

Anonym sa...

Hehe..det verkar vara tröjreklam du har fått som kommentar i din blogg. Hittade för övrigt hit via syrrans granne, tack för trevlig läsning! =)