fredag, juni 01, 2007

Å du e de dags för dyheter bed Ozzy

Har ni lyssnat på P3 idag?

"ÄSSVEETEEE stoppar programmet ballar av STÅL

seriehjälten.... tinTIN"

P3 måste vara ute efter att förstöra mitt humör. (Känsliga läsare varnas, här följer en lång harang av personliga påhopp.) Som jag har nämnt tidigare har de förstört morgonpasset. De har också förstört förmiddagen genom att lägga in Peeatreaa påppiläääär med Hanna Fahl som låter som om hon ler hela tiden. Undrar om hon gör det? Och nu, the ultimate horror. De har skaffat en nyhetsuppläsare som är helt hemskt att höra på.

Jag trodde man var tvungen att ha radioröst för att jobba på radio. (Som till exempel Christer. ÅÅåå. Man smälter. Kom och ta mig Christer.) Inte längre uppenbarligen. Så, eftersom min röst låter ungefär som om jag har en ob uppkörd i varje näsborre så funderar jag på om radiokarriären är min nästa röst.

Man vad jag ska hämnas.



2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med om Krister. HÅngelröst. Fast Morgan-prataren är finfin han med, eller är det samma jag tänker på nu kanske. Hm.

/vandrarvild

Jonathan Newton sa...

Jag har testat det där med en OB i näsborren när jag hade näsblod. INTE att rekommendera. Om man inte vill att snoken ska sprängas. Det var dessutom på en buss. Bland folk. Alltså. Say no more.
SR jobbar visst hårt på att såga av den gren de sitter på, i ursinnig tävling med SVT - vem blir först att förgöra sig själv? Nu har ju SR fått en ny ledning - äntligen med rätt folk - men de har många träsk att rensa i, innan de hinner till P3...