tisdag, augusti 24, 2010

Vilse i pannkakan igen

Jag vet inte jag.

Det är kaos i mig på nåt sätt. Jag är skitglad, harmonisk, stark, förvirrad, jobbig, negativ, uttråkad och fantastiskt trött på min egen röst. Säger och gör klantiga saker. Beter mig konstigt. Alla ni som träffade mig idag, jag ber om ursäkt om jag var koko. Jag störde mig på mig själv som fan.

Jag vet inte jag. Jag känner mig Riktigt Vilse I Den Berömda Pannkakan. Drog nyss ut en sketastor, ond tagg ur själen, och kvar blev bara ett tomrum, ett ingenting.

Och dagarna bara rusar förbi, fast jag egentligen inte GÖR något. Knattrar ner sidor, men utan riktning på nåt sätt. Är det det här jag vill? Sitta ensam hemma och hitta på saker och knattra ner dem? Var är min plats?

Är det avsaknaden av struktur som vilsnar till mig?


Inga kommentarer: