tisdag, januari 09, 2007

Lägenhetsbyte och dagens

Nån som vill byta lägenhet med mig??!! Har en trea på SGS, behöver en mindre som jag har råd att bo i själv. Åååå längta bo sjääääälv! Jag har inte haft ett eget hem sen 1995. Fukin 95!!! Om inte, nån som har tips om hur man får tag på nån som vill byta?

Dagens fråga till mina manliga läsare: Är det så att alla killar är dåliga på att höra av sig? Om det är så, fattar ni inte att tjejerna tappar intresset om ni inte anstränger er lite?

Dagens skivtips: Pengabrorsan!

Dagens ros: Den finsksvenska damen på SGS bostadsförmedling. Så otroligt trevlig och hjälpsam. Hur orkar hon med en så jobbig människa som mig?

Dagens shit majbritt: Rim är i Tokyo nu!

Dagens överraskning: Jag orkade läsa det vi ska ha läst tills imorrn, och sen orkade jag dessutom diska efteråt! Och sen orkade jag dessutom ha lite quality time med mig själv! (Nej, inte onani. Jag chattade och laddade ner musik kriminell som jag är.)

3 kommentarer:

brelovich sa...

Dagens fråga till de kvinnliga läsarna: Är det så att alla tjejer är dåliga på att höra av sig? Om det är så, fattar ni inte att killarna tappar intresset om ni inte anstränger er lite?

Rim sa...

Shit majbritt! Fast jag är nästan inte i Tokyo än. Min hjärna blev typ kvar på Landvetter. På flygplatsen hälsade de att de gjorde sitt bästa för att få hit den snart, men att den troligtvis inte kommer dyka upp förän till helgen...

KuriÅsa sa...

SG, läs dagens inlägg. Jag hörde av mig. Resultat? Inte. Rim, hejja din tokyblogg!