fredag, januari 05, 2007

hej igen

Jaha, jag har nu bytt till den nya versionen av blogger. Märks det? Nä. För jag fattar inte skillnaden. Det har kommit till en ruta längst ner där man kan skriva in labels, det är enda skillnaden. Men jag vet ju för fan inte vad labels är!

Jag kan i alla fall glädja alla som oroat sig för mig ang. nyårsaftonens käftsmäll att svullnaden har lagt sig. Tenacious D och chilla hos mamma på landet gör susen för den mest sargade själ.

Så NU tänker jag berätta om det komiska inslaget från nyår. På inbjudan stod att det skulle vara städat, vuxet och coctailmingligt fram till tolvslaget, sen skulle dunken åka fram och rockenrollen på. Och... en del hade kanske tagit det lite väl bokstavligt... Jag har en liten beundrare (eller har haft, jag har nog inte det längre) som jag pratade med en del under kvällen. Trevlig men lite småskum, kunde inte sätta fingret på det riktigt. Förräns efter tolv. Då han tog på sig LACKBYXORNA och satte en piska i skärpet typ. Och blev mer närgången med sitt flörteri med Ozzy. Och HUR närgången? Jo, han daskade till Ozzy i stjärten med jämna mellanrum. Med handen. Smisk smisk. Vilket... annorlunda sätt att visa uppskattning på tänkte jag. Till slut gick det så långt att jag fick säga att "du det där är inte riktigt min grej" och sen frågade jag honom om han hade smiskeri som hobby. "Japp, jag är med i KN!" (kinky nights)

Så, om nån tycker sånt är skoj så kan jag förmedla kontakten! hahaha...

Jag försökte verkligen vara vidsynt. Jens tyckte jag var trångsynt. Men alltså... är det nåt fel på en om man går igång på vanligt jävla sex med EN person av manligt kön? Måste man vilja exprimentera? Vad hände med sex outta love? Jag + man jag är kär i = da shit.

Undrar just hur många läsare jag skulle få om jag labelade sex och smisk? Och hur många kinky inlägg jag skulle få? Vågar nog inte prova.

Senaste dagarna har jag tillägnat med att lära modern att använda tabbknappen och suddknappen på datorn. O my god. Hur förklarar man att även mellanrum är text liksom? Eller inte text men... bearbetad yta? Fy fan va svårt. Och jag förstår att hon inte fattar! Hon är dessutom kvar i den tid då man tror att datorn ska explodera om man trycker på enter vid fel tillfälle. Oj oj. Men hon är duktig! Envis! Och 65 bast!

Inga kommentarer: