söndag, januari 14, 2007

Kompakt text om vart ni kommer ifrån

Alltså jag har ju en besöksräknare på bloggen. Som i och för sig var ur funktion ett tag, när jag pimpade som bäst. Fast nu är den igång igen, och man kan ju se varifrån en del kommer, typ att väldigt många av mina läsare verkar ha klickat sig hit från www.syrransgranne.se fänk jo får dät sg, och sen kan man se att en del hittat hit via olika bizarra googlingar. En person har hittat hit genom att googla på knark är bajs! Humor! Och en person har hittat hit när de googlat på kinky nights! Ännu mer humor. En person har gjort en bildsökning på eniro: +bilder sängkvalster sökte den personen på. Ja, jag är ju allergisk mot sängkvalster. Visste inte att jag hade skrivit om det. Lite mer skrämmande kan vara att det är någon som har sökt på Ozzy och blogg. Det skulle kunna vara killen. OM det nu är det VA FAN RINGER DU INTE FÖR DÅ OCH SÄGER VA FAN DU PYSSLAR MED jädrans idoit. Nädå, jag har inte alls hängt upp mig på det. Ytterligare en person har hittat hit genom att googla på Liseberg Jukebox. Hmm. Mysko. Å! Titta! Där har vi Lindex också! Oj... hahahaha! Nån har googlat på "hitta till franska bageriet". Alltså jag ber om ursäkt, det här KAN vara skittråkigt att läsa, fast jag tycker det är dökul. Om tristess uppleves, vänligen scrolla ner till föregående inlägg.

1 kommentar:

brelovich sa...

Det var intressant ganska länge men sen smälte orden ihop till en gröt och precis då börjar du orera om hur tråkigt ditt orerande kan vara att läsa.

Om en vecka skall jag avslöja var mina läsare kommer ifrån. De har nog inte googlat på samma saker som dina.