onsdag, januari 31, 2007

Ich bin die ego blogger

För er som inte vet det (alltså alla utom Rim) så är Nikkudassuuuu japanska uttalet på Niklas. Japanska uttalas med ett u mellan alla konsonanster, och l och r uttalas d. Min kompis Smultron skulle alltså uttalas Sumudutudonuuu (långt u på slutet). Sug på det namnet. Förresten, ni vet väl att ni kan läsa en massa om hur tokigt det är i japan här! Ich liebe Japan.

Jag är så himla sen idag så jag har egentligen inte alls tid att blogga. Tänkte bara lägga in en påminnelse till mig själv om att jag kanske skulle ta och skriva nåt filosofiskt om alla människor jag bott med, nu när den epoken (det är verkligen en epok! 11 år!) går mot sitt slut. Till råga på allt så impulsivmesssade jag igår till mannen som startade cirkeln, nämligen Muminpappan, och han hade kvar samma nummer, så nu har vi varandra på msn och chattar. Hurra. Cirkeln är sluten!

Fan vad ointressant för alla utom mig. Hej och välkomna till egobloggen.

Inga kommentarer: