tisdag, maj 01, 2007

Varsågod att analysera

Hur mycket fick jag sova då? Somnade fyra-halv fem kanske. Vaknade fem i sex av att obestämbar granne (inte brontosaurus rex) spelade musik på högsta volym. Somnade igen efter kanske 20 minuter. Vaknade igen kl nio. Kunde inte somna om. Hela Ozzy är i uppror. Får kämpa stenhårt för att inte bli knallkär i Tramsebyxan.

Min kloka vän Strutluvan tycker, precis som jag, att jag ska ta det jäkligt coolt och låta honom göra alla moves. Hon tycker också att jag ska ta honom med en nypa salt eftersom han fortfarande pratar om sitt ex.

Bra. Jag behöver kallduschas lite. Är alldeles för bra på att bli tokkär.

Och nu MÅSTE JAG deklarera. Och planera vad fanken jag ska göra på lektionen om Moliére imorrn. Sen ska nog jag och Strutluvan ha tårtprovning och komma fram till den ultimata fyllningen till fredagens föllsedagskalastårta. Om vi hinner. För det lär ju ta tid att deklarera. Hjärnan är inställd på lööööv, inte siffror.


Inga kommentarer: