tisdag, maj 01, 2007

gäspar käken ur led nu men what the heck

Dagens blogcredd: Den här bloggen. Trollharen, transexuell om jag fattat det rätt. Intressant.

Och som ni förstår av den kommentaren har jag frångått mitt alter ego Sigvard Marjasin - kvittoklistraren (deklarationen ligger på lådan ox ox ox) till mitt andra alter ego, Ozzy - slappröven. Slappröven ska ha lägan full med folk på fredag och måste därför piffa klart lägan en gång för alla. Istället somnar hon i soffan. MEN, jag skyller allt på Tramsebyxan, det var han som höll mig vaken inatt.

För nyfikna kan jag berätta att jag igår bytte mattan. Den nya är sjukt fin. Men resten ser fortfarande ut som skrutt.

Jag borde inte blogga när jag är såhär trött. Det blir bara skrutt. Skrutt is da word of today.

Godnajt


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå? Vadå? Höll tramseper dig vaken i NATT???
Va?VA?

Äh, du menar att du tänkte på honom??? Eller???

Curios George

KuriÅsa sa...

Nä igår natt. Tänkte på honom ja. Och så blir man ju helt... o-trött när man är lite betuttad.