onsdag, maj 02, 2007

Kameltån förföljer mig!

Idag har jag haft sjukt många pageloads. På grund av ett skitgammalt inlägg om kameltå! Nån gång har jag tydligen lagt in en bild på en kameltå (troswedgievarianten) i bloggen, och... jag vet inte varför, men sjuuuukt många googlar på cameltoe och kommer fram till min blogg. Från alla möjliga länder!

Det skulle ju vara kul om nån hittade hit för att jag typ... skrev bra / roligt / intressant. Men ack nej. Troswedgie! Ja tack!

I övrigt sket jag i dansen och stannade hemma och pimpade mitt hem istället. Så nu har jag ett halvfint kök i alla fall.

Godnajt önskar fröken Ozzy sin kära läsekrets, dvs de som verkligen LÄSER bloggen.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med molierepjäsen?

KuriÅsa sa...

Hey Boråsgal'! Det gick käpprätt åt skogen kan man säga. Eleverna var galet trötta och ointresserade, fast de kunde inte låta bli att fnissa lite när jag spelade upp en scen där jag spelade två roller. Men ändå... nä. Det var segt.

vandrarvild sa...

två dagar för sent(är internettrött just nu) så säger jag samma sak tillbaka: God natt. eller på lunarstormsvis: nattizkjaaaamizzaaaaaj... ah, det blev för mycket gullande, nu måste jag spy igen.