fredag, maj 18, 2007

*YL*

Det är en såndär morgon

En såndär morgon när man får leta i kylen för att hitta något att äta till frukost. Dricka pulverkaffe. Öppnar den hittade ostburken och upptäcker att osten har bytt kön och blivit mögelost.

Jag drömde något jävligt weird inatt. Jag var en liten flicka som plötsligt kom på att jag höll på att bli kär. Då kom en tjock amerikansk tant och la armen om mig och sa "O no, she won't marry anyone as long as I'm here". Och då vaknade jag. Pang.

Dumma tant.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Själv drömde jag om ett ex som ville ha mig tillbaka. Och sen levde vi lyckliga i alla våra dar... Kan endast förklaras med att jag blev äldre igår och var full av tårta när jag gick å la mig.

vandrarvild sa...

en tjock amerikansk tant? det hon står för, för dig, är kanske vad som hindrar dig från att bli kär. fundera på det. :)