onsdag, oktober 31, 2007

Min stackars kropp! Min stackars hjärna!

På cykeln på vägen hem från sista danskursen formulerade jag i mitt stilla sinne ihop ett skitbra inlägg om att jag just då var avundsjuk på folk som har en stark tro på Gud. Fast nu är jag så djefvulusiskt trött, helt sjukt trött, helt sjukligt trött, friskare, men tröööööööött! Och utmattad. Tenta imorrn och jag har inte ens svarat på alla frågor än. Sätter min tilltro till de få timmar jag har på mig innan tentan börjar. Men inser att kommer vissa frågor så är jag... kokt.

Ångest.

Tröttja.

Hade varit gött att ha en Gud nu.


3 kommentarer:

Peter Madison sa...

Gud hör bön...eller nåt...;)

Kram tebax!

Anonym sa...

Äh, gud är överskattat. mycket roligare att tillbe något mer jordnära. som sin tv, eller nåt.

vandrarvild sa...

äh, du kan ju nyttja nån slags gud när du behöver en, eller, varför kalla det gud, kalla det livet.
och kom ihåg; PRECISERA önskningarna.

och sov.
det tänker jag göra imorrn. sen ska vi på tur nånstans, jag óch D.