fredag, oktober 26, 2007

hoho... skrivklådan?

Enligt Jakopp har jag skrivit 512 inlägg i år.

Har jag inget liv?

Eller, det kanske är just det jag har? Så mycket liv att jag har sjukt mycket att skriva om. Vet inte vad som har hänt med mitt ordbajsflow på sista tiden dock. Känns knöligt att skriva.

Har drömt mardrömmar två nätter i rad. Idag var bland annat after work impron. Bara för att det kommer så mycket folk att vi måste stänga igen när antalet överstiger 110 pers. Ger Ozzy ångest. Folk kommer bli arga, kasta gammal frukt på oss! Eller så kommer de bara fatta hur fett jäkla bra vi är och komma på våra föreställningar istället. Drömde dessutom att jag gick danskurs för en extremt tatuerad kvinna som lärde ut en enda tur. Som såg ut som en gående "kissande hunden".

Nä, jag skiter i det här, det blir inget intressant av'et.



2 kommentarer:

vandrarvild sa...

vad för mardrömmar??? jag är i drömtydartagen idag, har tytt tre drömmar innan lunch, eller fyra, men orkar inte ta itu med min egen (ack, denna självförnekelse!)


(som om själv_förnekelse_ existerar i Lenas värld. hahaha)


fatta att ni är skitbra, men lägg in några extra after work improsar då?


haha, kissande hunden!

KuriÅsa sa...

Jo om vi hade orkat så... själv tror jag att jag ska ta aw-paus.