tisdag, november 28, 2006

Tråkig blogg

Hurra äntligen en hel natts sömn! Vaknade tjugo över tio av mig själv. Shit MajBritt vad välbehövligt. Fått pluggat lite också, fast jag har ju typ fyra veckors plugg att ta igen så... har knappast kommit ikapp, men lite mindre ångest i alla fall.

Ja vad fasen ska bloggen handla om idag då? Hemmadagar har en tendens att bli menlösa i bloggsynpunkt. Man får ju inga intryck utifrån liksom. Skolbok, skolpapper, disk, matlagning, tvätt, tv och dansmatta. Menlöst. Men behagligt. Färgat håret också. Ser la sådär ut. Gjorde på mig själv. Kludd kludd.

JO! Nu vet jag vad jag ska berätta om. Den spännande upplösningen av quizet! Sista gången igår ju. Massa lag, tio styckna. Och Johanna kom inte (hon vinner alltid, kan allt!) så alla var jättetaggade och ville vinna. Och vad händer då? Jo, skivspelaren vägrar läsa mina brända cd-skivor. Hurra! Så jag fick improvisera och ta låtar ur pubens skivsamling. Blev la sådääär. Kaotisk avslutning på quizet. Och det känns lite tomt nu faktiskt, jäkla kul jobb. Men slitigt. För slitigt.

Fan vilken trist och menlös blogg. Men imorrn kära läsare, då kommer det hända sjukt mycket spännande saker som jag kommer kunna skriva om! Jag kommer förmodligen träffa mannen i mitt liv, få gjort tatueringen som jag gått och dragit på alldeles för länge, prata med en rymdmänniska, vinna en miljon på trisslott och äntligen förstå språkhistoria! Gött!

Ett kul tips också: kolla in www.syrransgranne.se idag om ni vill se fina skurtofflor. Ozzy vill ha såna.

2 kommentarer:

brelovich sa...

Det finns ett enda dokument på hela Internet som handlar om skurtofflor. Åtminstone enligt Google.

Din blogg är unik!

KuriÅsa sa...

hahaha jag trodde din var unik? Du har väl också skrivit skurtofflor i din?