söndag, november 19, 2006

Kärlek är bajs

Jag är en blyg liten hare. Det kan man inte tro. Ganska kaxig för det mesta, men inte when it comes to löööööv. Rätt bra på krog-raggeri, men inte när det blir på riktigt. Då hittar jag oftast en massa anledningar till varför jag inte ska bli kär i eller ihop med den specifika killen. Antar att det grundar sig i sju sorger och åtta bedrövelser på kärleksfronten. Och det vill man ju inte ska hända igen. Fast om man inte utsätter sig för risker så vinner man ju inget heller. Men jag har verkligen jättesvårt för att visa mig sårbar! Och jag vet fan inte hur jag ska komma ur det.

Kärlek är bajs. Kan man köpa såna t-shirts?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan väl trycka en tröja själv. Det är inte svårt.
Gå till ett ställe som trycker tröjor och be att få köpa ett ark som man kan skriva ut text på datorn med. Sedan använder man arket och stryker texten på tröjan... eller så kan man vara lat och beställa en tröja på tryckeriet.

KuriÅsa sa...

Fast å andra sidan, hur tragiskt vore det inte att gå runt med en sån tröja? Som att strö salt i såren liksom.

Anonym sa...

Jag tycker att det vore coolt ändå!
Petra (som också skriv inlägget två snäpp ovan)

brelovich sa...

Kärlek är bajs... Ja, varför inte? Annars kan du ju bara trycka en förbudsskylt som det står kärlek i. Eller ett överkorsat rött hjärta.

Även om jag är för att trycka ordet bajs på olika saker är jag emot att kalla kärlek för bajs, även om du är lite harig och tycker det är svårt. Kärlek är fint faktiskt.

brelovich sa...

Kärlek är bajs.
Knark är bajs.

Hmmm... Är Kärlek knark? Eller är allt som börjar på k bajs? Nej, det stämmer inte heller.

KuriÅsa sa...

Fantastiskt att du tycker att kärlek är fint med tanke på omständigheterna just nu. Jag tycker väl också att kärlek är rätt fint egentligen, jag tycker bara kärlek är bajsig när den handlar om mig för jag klarar uppenbarligen inte av kär-leken.

brelovich sa...

Kärlek är jättebesvärlig eftersom den är så svårfångad och väldigt individuell, men den är fortfarande fin när man får uppleva den.

Det är förstås alldeles för krångligt.