söndag, november 05, 2006

Gaylove

OOOOOooooooooooooooooooo det händer så mycket i livet, och... jag vet inte... jag upplever det som Rim kallade för livsblottning. Skall man verkligen fläka ut allt här i bloggen? Det är ju då den blir som mest intressant, men samtidigt som mest plågsam för mig själv...

Jag har sen i onsdags:

  • skrivit klart hemtentan
  • festat med Johanna
  • träffat en snubbe som kanske inte är så mycket att hänga i granen egentligen och som kanske inte ens är en träff?
  • gått tvådagars kurs i impro med en pedagog från Stockholms impro.
  • insett att en snubbe i improgruppen är sjukt het.
  • Varit på Halloweenfest som Kelly Osbourne.
  • Haft en låååååååååååång fika med Robert. Vi kommer alltid till så sjukt mycket insikter om våra liv under våra fikasessions...
  • Kommit på att jag nog engentligen är kär i alla mina bögkompisar.

Jag skulle vilja gifta mig med Robert. Synd att han är gay. Alltså det är så sjukt opraktiskt att killar och tjejer tänker så himla olika om vissa saker. Ååååååååååå suck å stön. Gaykillar har dock ofta en förmåga att förstå hur tjejer tänker. Jag vill ha en bög farsan jag vill ha en bög när jag konfirmerar miiiiiiig.

Keff textbindning i det stycket. Orkar inte rätta.

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Vi kan gifta oss! ;)

http://www.bimboboy.com/blogg