lördag, november 25, 2006

bajs

Jag har en favvoblogg. http://rimchan.blogspot.com
Hon har en favvoblogg. http://clownozzy.blogspot.com

Hennes blogg är nästan alltid jätteskoj att läsa. Tycker jag.(satsfragment) Hon är bra på språk. (huvudsats) Hon lyckades också få mig på gott humör nu fast jag är så låg för att kärlek är bajs. För hon började prata om hur fantastiskt bra vi var på improföreställningen i onsdags. Och så började vi prata om vad vi spelat, och man glömmer ju så snabbt. Hoppas Ozzys goda humör håller i sig tills ikväll. För jag är rätt låg faktiskt. Och inte alls sugen på att impra idag. Vill bara vara hemma under filten med ett kilo onyttigheter och tv och tycka fruktansvärt synd om mig själv. Istället måste jag åka och vara rolig inför 50 pers.

Lill inte.

3 kommentarer:

brelovich sa...

Jag förstår inte. Jag tycker det blev jättebra!

Jag har gjort ännu mer reklam för föreställningen nu, på min egen blogg. *smör* *smör*

KuriÅsa sa...

Bra hejja SG!

Anonym sa...

Åh, vad mitt pluggatillsvensklärarhjärta klappar för dina paranteser :)

Språkfascister har en särskild plats i mitt hjärta. Välkommen.