måndag, november 27, 2006

Blogg med knorr

Hej jag heter Ozzy och jag är TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!

Hade två och en halv timme på mig att sova i eftermiddags. Tror ni att jag KUNDE SOVA?! Sov en kvart. Hurra. Ååååå vila vila vila... Näpp. Måste åka och vara skojig ikväll igen på SISTA QUIZET ox ox ox. Faktiskt väldigt skönt att det inte blev fler gånger. Hade inte pallat.

Föreställningen igår gick hyfsat prima. Mamsens ord blev ju såklart draget. Hon har talarskräck. Så brollan fick säga att det var hans ord. Hallego. Massa vänner som har kollat på mig i helgen! Tack kära vänner för ert stöd :)

Ja va fan ska jag skriva mer om då...

Det ser ut som skit här, jag har inte diskat på en vecka känns det som. (Fast det har jag, men det var VÄRST vad mycket disk det blir hela tiden.) (och stök.) (fan vad jag är o-ordningsam.) (fan vad jag svär också.)

Och här kommer en rolig knorr på dagens blogg:



Mannen på bilden heter Dietrich Knorr. Sånt hittar man om man bildgooglar på ordet knorr.

1 kommentar:

brelovich sa...

Diska? Jag visste inte att man behövde diska sin blogg. Jag visste inte ens att man kunde diska sin blogg.

Hur går det till???